کشف خرس و ۴۷۴ پرنده قاچاق از داخل خودروی سمند آغاز فرایند انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه متهم به ۴۶ فقره سرقت پلاک خانه در مشهد دستگیر شد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) واژگونی قایق در ولایت ننگرهار افغانستان ۲۰ قربانی گرفت ویدئو | لحظه دستگیری سارق خودرو توسط مردم در تبریز افزایش آموزش‌های مهارتی به ساکنان حاشیه شهر در خراسان‌رضوی والدین هلی کوپتری و  فرزندان گلخانه‌ای چه ویژگی‌های دارند؟ یک‌سوم دانش‌آموزان خراسان‌رضوی زیر پوشش برنامه‌های اوقات فراغت قرار می‌گیرند خبر خوش رئیس سازمان برنامه و بودجه: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در حال اجراست؛ معوقات پرداخت می‌شود (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ماجرای پیک‌موتوری که گرفتار سارق موتورسیکلت در مشهد شد افزایش جمعیت، نیازمند کاهشی شدن طلاق است کشف مزرعه ارز دیجیتال در مشهد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) «معلم بلاگری» از تهدید تا فرصت اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی روز زیارتی امام‌رضا(ع) در مشهد(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) وجود ۱۲۳ ساختمان ناایمن در مشهد
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | احتمال ایجاد روان‌آب و سیلاب در مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۸۶۵۴
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | احتمال ایجاد روان‌آب و سیلاب در مشهد + فیلم
معاون توسعه، پیش‌بینی و مدیریت‌بحران مخاطرات جوی خراسان‌رضوی در خصوص وضعیت جوی مشهد و خراسان‌رضوی طی امروز و فردا (۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحاتی ارائه کرد.

یحیی قائنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص وضعیت جوی خراسان‌رضوی و مشهد، اظهار کرد: تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارش‌زا طی امروز (شنبه، ۲۹ اردیبهشت) در سطح استان و مشهد است. با توجه به مدل‌های هواشناسی انتظار داریم از ظهر به‌بعد شاهد افزایش حجم بارش‌ها در شهر‌های واقع در نیمه شمالی و بیشتر شمال شرق و نیمه شرقی باشیم. امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) با توجه به حجم بارش، احتمال آب‌گرفتگی و سیلاب پیش‌بینی می‌شود. شهروندان از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها، صعود به ارتفاعات و تردد در محور‌های استان خودداری کنند.

تعداد بازدید : 699

وی افزود: بارش‌ها به شکل رگبار و توام با رعدوبرق و وزش باد شدید در نواحی مستعد بارش تگرگ خواهد بود و آب‌گرفتگی، ایجاد روان‌آب و سیلاب پیش‌بینی می‌شود و همچنین فردا (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش‌ پراکنده پیش‌بینی می‌شود که با توجه به حجم بارش، احتمال سیلاب و آب‌گرفتگی وجود دارد. فردا کاهش دما و هوای نسبتاً خنک موقت در استان خواهیم داشت.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مدیریت‌بحران مخاطرات جوی استان خراسان‌رضوی در ادامه گفت: در شهر‌های بزرگ مانند مشهد، افزایش حجم بارش پیش‌بینی می‌شود که با توجه به تردد دستگاه‌های امدادرسان، از شهروندان درخواست می‌شود از عبورومرور غیرضروری و ایجاد ترافیک در سطح شهر خودداری کنند تا مشکلی ایجاد نشود و خدمات‌رسانی در اسرع وقت انجام گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->